[BSD] FW:

Lévai László laszlo.lev.levai at gmail.com
2013. Jún. 17., H, 09:03:12 CEST

Hali,

 gyorsan csekkotam a modul betöltősdit. Nálam (9.1-RELEASE, i386)
loader.conf-ból, kld_list-ből, manuálisan lehet betölteni, illetve
eltávolítani a modult. Ahogy én tudom a loader.conf-ban felsorolt
modulok a boot folyamat során töltődnek be, míg a kld_list=""
használatával a mountolási folyamat után töltődnek be.
 PRO:  a loader.conf alapból nem létezik, ergó az utóbbi lenne a
hasznosabb. CONTRA: man(4) coretemp is a loader.conf használatát
javasolja.

Tisztelettel:
Lévai László