[BSD] FW:

gabor at zahemszky.hu gabor at zahemszky.hu
2013. Jún. 17., H, 08:11:39 CEST

> # echo coretemp_load="YES" >> /boot/loader.conf
> --
> Magyar BSD Levelezőlista

Mar nem emlekszem hol, de valahol azt olvastam, hogy a modulok
loader.conf-bol
valo betoltese elavult, helyette rc.conf-bol a jo. Az teny, hogy van
egyetlen gepem,
amelyikben az NDISulator driveret loader.conf-bol betoltve azonnali
kernel
panic az eredmeny, viszont regen kldload sort az rc.local-ba beleteve,
ujabban a
lenti rc.conf-beli formaval atomstabil:

$ fgrep kld /etc/rc.conf
kld_list="coretemp hwpmc sem ng_ubt acpi_dock acpi_video"
$

Szoval erdemes erre a modszerre is vetni egy pillantast. Mintha lenne
valami
olyan elonye, hogy amit loader.conf-bol toltesz be, azt a kernel modult
nem
lehet unloadolni, mig amit rc.conf-ol, azt igen.

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >