[BSD] eger gond

Ádám Szilveszter szilveszter.adam at gmail.com
2012. Ápr. 27., P, 23:22:51 CEST

Szia!

2012/4/27 Istvan Galgand <igalgand at freemail.hu>:
> Sziasztok!
>
> Mar megint belefutottam, hogy FBSD-8.2 frissites utan gondom tamad.
> Most, frissites utan nem mukodik az eger xfce alatt. Terminalon (konzolon)
> megy, nincs gond. Az UPDATING fajlban nem talaltam semmi, erre vonatkozo
> informaciot. Mintha az xorg
> is erintett lett volna. Nem hasznalok xorg.conf fajlt, mit tegyek, merre
> induljak el? Jol mukodo, tokeletes volt a frissites elott a rendszer.
> Meg annyit tettem, hogy egy masik gepre telepitettem egy FBSD-8.3
> distribet, ott is allt az egerkurzor, mint a covek. Ott is xfce a desktop.
> [...]

Alapból két lehetőséged van: vagy a hald segítségével ismerteted fel a
beviteli eszközöket, ekkor annak futnia kell (természetesen) és az
X-et aszerint kell beállítani, vagy hald nélkül, ekkor az X-et
aszerint kell beállítanod.

Handbook:

http://www.freebsd.org/doc/hu_HU.ISO8859-2/books/handbook/x-config.html

Szerintem ha ezt beállítod, onnantól simán menni fog.