[BSD] eger gond

Istvan Galgand igalgand at freemail.hu
2012. Ápr. 27., P, 18:13:26 CEST

Sziasztok!

Mar megint belefutottam, hogy FBSD-8.2 frissites utan gondom tamad.
Most, frissites utan nem mukodik az eger xfce alatt. Terminalon (konzolon)
megy, nincs gond. Az UPDATING fajlban nem talaltam semmi, erre vonatkozo
informaciot. Mintha az xorg
is erintett lett volna. Nem hasznalok xorg.conf fajlt, mit tegyek, merre
induljak el? Jol mukodo, tokeletes volt a frissites elott a rendszer.
Meg annyit tettem, hogy egy masik gepre telepitettem egy FBSD-8.3
distribet, ott is allt az egerkurzor, mint a covek. Ott is xfce a desktop.
Tudnatok segiteni?

Istvan
--
Mailer used: Mutt/1.4.2.3.i on OpenBSD 4.9 GENERIC#671 i386 box,
GPG: A0CC7A50 | F191 5396 9D6E 986D 6DCD B00E 730C 695C A0CC 7A50