[BSD] eger gond

Istvan Galgand igalgand at freemail.hu
2012. Ápr. 28., Szo, 15:54:45 CEST

On Fri, Apr 27, 2012 at 11:22:51PM +0200, Ádám Szilveszter wrote:
> Szia!

> Alapból két lehetőséged van: vagy a hald segítségével ismerteted fel a
> beviteli eszközöket, ekkor annak futnia kell (természetesen) és az
> X-et aszerint kell beállítani, vagy hald nélkül, ekkor az X-et
> aszerint kell beállítanod.
>
> Handbook:
>
> http://www.freebsd.org/doc/hu_HU.ISO8859-2/books/handbook/x-config.html
>
> Szerintem ha ezt beállítod, onnantól simán menni fog.
>
> Sz.

Koszonom!

A link, ill. a sysinstall segitett.
Azert egy mondatot megert volna, hogy erre figyeljetek oda. De, feltehetoleg, en vagyok rugalmatlan.
Mindegy, megoldodott, koszonom a segitseget!

Udv: Istvan

--
Mailer used: Mutt/1.4.2.3.i on OpenBSD 4.9 GENERIC#671 i386 box,
GPG: A0CC7A50 | F191 5396 9D6E 986D 6DCD B00E 730C 695C A0CC 7A50