[BSD] svn

Lévai László laszlo.lev.levai at gmail.com
2011. Okt. 15., Szo, 19:27:58 CEST

Eclipshez tényleg nem valami jó az SVN támogatottsága, de akkor külön
kell választani a kettőt.

Nálunk a dolog úgy meg, hogy van egy teszt webszerver, mely a host
megfelelő megosztásait eléri. Ez egy Virtualboxos gép. A hoszton megy
maga a kódolás Eclipse PDT-ben. WIN alatt TortoiseSVN-t, linux alatt
subversiont használunk. A helyileg kitesztelt kódot commitolják repoba.
A normál teszt szerverekre meg checkout/update-tel kerül kia kód. Az
adatbázisok külön DB szerveren vannak. revíziókat meg WebSVN-nel
nézegetünk. Nálunk ez bevált, igaz majd fél évet szántunk előzetes
próbákra, és egy policy felállítására.

Üdv: