[BSD] svn

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2011. Okt. 15., Szo, 20:30:58 CEST

On 10/15/2011 6:04 PM, Auth Gábor wrote:

>   Oh... mindenféle extensionnel és pluginnel bármi jóvá tehető... :)

Szerintem pont ez a helyes ut, nem pedig a boatware-ek, amik
attekinthetetlen mennyisegu, igen ritkan hasznalt featurek tomkeleget
tartalmazzak, annak minden hatranyaval.

>   Ahja, és?

Azt az ervedet probaltam cafolni, hogy azert, mert egy softwaret sokan
hasznalnak, nem lehet benne trivialis hibat talalni :)
Amugy azert allt meg, mert inkonzisztens a design, a site nagy resze
html+css, aztan helyenkent jquery only-ban valt at.