[BSD] svn

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2011. Okt. 15., Szo, 18:04:37 CEST

Hi,

2011. október 15. 17:54:07 dátummal Gabor HALASZ az alábbiakat írta:
> Van tobbfele ecplipse plugin, azon nem jok?

  Eclipse-hez rendes svn támogatást sem tudtak eddig csinálni, nemhogy
használható HG támogatást. Netbeans egy kicsit jobb ezen a téren (bár abban
meg nincs repo explorer), de a merge támogatás ott is gyenge. :)

> Erre valo az acl extenstion.

  Oh... mindenféle extensionnel és pluginnel bármi jóvá tehető... :)

> Ebben ne legyen ennyire biztos, anno, amikor desktoppal is foglalkoztam
> meg, reportoltam full trivialis word bugot, amin ugy lefagyott az m$,
> hogy csak a servicepackban tudtak javitani, addig csak hulye
> workaroundokat ajanlgattak :)

  Ahja, és? Én csak valószínűsítettem, hogy a content filtered a hibás, pláne
úgy, hogy hibának a logban nyoma nincs, illetve működik a link alatti
tartalom.

  Nade eltérünk a tárgytól jelentősen, szóval szerintem hagyjuk.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor