[BSD] BSD es a virtualizacio

Adam Hoka adam.hoka at gmail.com
2008. Dec. 14., V, 14:06:34 CET

Andras POTOCZKY wrote:

> Hello
>
> Van valakinek tapasztalata BSD rendszerek barmelyikevel virtualizacios
> temaban?
>
> Gazdakent szeretnek BSD-t hasznalni virtualizaciora. Az alrendszerek
> pedig tobbnyire FreeBSD, OpenBSD es debian rendszerek lennenek.
>
> Xen-re gondoltam, de ott a FreeBSD kilove, OpenBSD "near complete" a
> leirasok szerint, NetBSD-re vannak leirasok, de nem probaltam meg ki,
> kivancsi lennek a velemenyekre.

Ugyan nincs olyan szinten, mint Linux alatt, de NetBSD-n a Xen mar egy viszonylag kiforrott dolog,
ismerek jopar embert, aki hasznalja (hogy mennyire production kornyezetben, azt nem tudom).
Viszont ha AMD64-re kell, akkor az 5.0-t vagy megvarod, vagy a prerelease-t hasznalod.

YMMV. :-)

--
When in doubt, use brute force.

Adam Hoka <ahoka at NetBSD.org>