[BSD] BSD es a virtualizacio

Andras POTOCZKY andras-ml at wertz.hu
2008. Dec. 14., V, 13:29:41 CET

Hello

Van valakinek tapasztalata BSD rendszerek barmelyikevel virtualizacios
temaban?

Gazdakent szeretnek BSD-t hasznalni virtualizaciora. Az alrendszerek
pedig tobbnyire FreeBSD, OpenBSD es debian rendszerek lennenek.

Xen-re gondoltam, de ott a FreeBSD kilove, OpenBSD "near complete" a
leirasok szerint, NetBSD-re vannak leirasok, de nem probaltam meg ki,
kivancsi lennek a velemenyekre.

Persze nyitott vagyok masra is a xen-en kivul.
Fontos, hogy a virtualizacios szoftverben tavolrol is lehessen uj
virtualis gepet kesziteni es managelni, illetve ne kelljen hozza
grafikus felulet.

Elore is kosz
Andras