[BSD] BSD es a virtualizacio

Gyorgy Simon gyorgy.simon at gmail.com
2008. Dec. 14., V, 19:16:53 CET

Hello,

Én qemu-t használok. Egy kivétellel ment is rendesen. :) Hogy mennyire
produktív? Sok embert szolgál ki.
Az alap FreeBSD 7.0, vitualizált meg Linux 2.6 (CentOS), és Window$ 2k3.
A vas egy 3 magos AMD, 3 GB RAM-mal. Van +1 freeBSD ami szintén
virtualizátan megy de az jail-ben. Sokat szívtam a bridge-dzsel, de
vegül azt is megtaláltam net-en :D.
Ehhez egyikhez sem kell GUI. Amikor telepítettem a qemu-ba akkor jól
jött, de ahhoz meg van egy olyan UNiX-os csoda, hogy X forward :D. Most
már tudom, hogy ez sem lett volna szükség, mert tud vnc-t a qemu.