[BSD] 631xESB/632xESB I/O controller

Tajti Tamás tajti.tamas at holosys.hu
2007. Május. 29., K, 12:57:41 CEST

Szia

Próbálj egy raid0 konfigot beállítani a biosban 2 vinyóval és nézd meg,
hogy van-e ar0 device. Ez egy egyszerű konfig, de nem tükör, tehát csak
akkor fog menni bootolással, ha pontosan felismeri a bsd. Ha már ez sem
megy, akkor a bonyolultakat sem fogja felismerni.

Azok a strukturák a /src/sys/dev/ata/ata-raid.h -ban vannak, melyek
alapján a bios raid konfigot próbálja értelmezni. Ezt kellene bővíteni
azzal, ahogyan nálad kiírásra kerül, meg az ata-raid.c fájlt, ahol az
értelmezése van.
Sajna a különböző biosok más formában teszik le a leírókat és most egy
olyannal találkoztál, ami ebből hiányzik, ha nincs ar0.