[BSD] 631xESB/632xESB I/O controller

Tátrai_József tatrai at mail.vhf.hu
2007. Május. 29., K, 11:19:59 CEST

Szia,

> Persze csak akkor fogsz látni ar0 device-t, ha a bios által a diskre írt
> raid leírót felismeri a bsd.
> Az pedig normális, hogy az ar0 mellett külön látod a vinyókat, mert ez
> szoftveres raid, az lenne a baj, ha nem látnád.
Nem figyeltél azt hiszem, mit irtam. ar0 device-om egyáltalán nincsen,
tehát a bios által kiirt raid leirót NEM ismeri a FreeBSD. Azzal nekem sem
lenne bajom, ha látnám a többi winyót az ar0 _mellett_, de _csak_ a winyók
látszanak, ar0 nem. Erre kéne nekem megoldás, akár olyan is, amiben engem
marasztal el valaki - csak működjön!!

Tátrai József