[BSD] 631xESB/632xESB I/O controller

Tajti Tamás tajti.tamas at holosys.hu
2007. Május. 29., K, 10:00:11 CEST

Szia

Konkrétan ezt a típust nem ismerem, de használok ataraid-et. Mivel ez
szoftveres raid, az ar0 device úgy tudom csak raid0, 1 és 0+1 lehet,
ezeket próbáltam és működik mind, akkor, ha először elkészíted a bios
funkciókkal a raid tömböt, utána pedig azonos interleave értékkel tudod
használni a bsd-ben. Tud raid0-ról is bootolni, mivel a szoftveres raid
kezelést a bsd átveszi a biostól indulás alatt.
Persze csak akkor fogsz látni ar0 device-t, ha a bios által a diskre írt
raid leírót felismeri a bsd.
Az pedig normális, hogy az ar0 mellett külön látod a vinyókat, mert ez
szoftveres raid, az lenne a baj, ha nem látnád.