[BSD] 631xESB/632xESB I/O controller

Tátrai_József tatrai at mail.vhf.hu
2007. Május. 29., K, 13:12:01 CEST

Szia,

> Próbálj egy raid0 konfigot beállítani a biosban 2 vinyóval és nézd meg,
> hogy van-e ar0 device. Ez egy egyszerű konfig, de nem tükör, tehát csak
> akkor fog menni bootolással, ha pontosan felismeri a bsd. Ha már ez sem
> megy, akkor a bonyolultakat sem fogja felismerni.
Köszi a tippet, de ebben az esetben is ugyanez a helyzet. Ezt próbáltam
legelőször.

> Azok a strukturák a /src/sys/dev/ata/ata-raid.h -ban vannak, melyek
> alapján a bios raid konfigot próbálja értelmezni. Ezt kellene bővíteni
> azzal, ahogyan nálad kiírásra kerül, meg az ata-raid.c fájlt, ahol az
> értelmezése van.
Na, ez lenne a következő kérdésem. Találtam patch-eket a neten. De hogyan
tudom applikálni őket úgy,hogy a telepitő is használja őket? Kibontom az
ISO-t, patch-elés, visszatömörités ISO-ba, és mehet az install? Elég
vadnak hangzik igy. De ha meg a feltelepitett rendszerre rakom rá, akkor
meg szétzúzom a filerendszert a RAID felélesztése után...

Tátrai József