[BSD] Hogy tolti be a FreeBSD a programokat a memoriaba? (volt: Milyen CPU-t?)

Laszlo Nagy gandalf at designaproduct.biz
2006. Sze. 26., K, 21:24:19 CEST

> Latom te meg a 80-as evekben jarsz ;-) A sticky bit a vegrehajthato
> allomanyokon utoljara Unix Version 7-en szamitott. Ahol virtualis memoria
> kezeles van a UNIX-ban, ott a sticky bitnek semmi jelentosege.

Ha a 80as evek ota nincs hasznalva, akkor mit keres ott? Kompatibilitasi
okokbol maradt meg? :-)

<off>
Ismeritek a viccet, egy XT meg egy AT szamitogep van egymas mellett es
beszelgetnek:
- Te tudtad hogy mi kompatibilisek vagyunk?
- ???????
</off>

A kerdes megmaradt. Ha fut 5 firefox, akkor a kodterulet 5szor van a
memoriaban vagy csak 1szer? (Attol meg hogy nem shared object, a kernel
esetleg felismerhetne hogy a kodot eleg egyszer betolteni.)

   Laci