[BSD] Hogy tolti be a FreeBSD a programokat a memoriaba? (volt: Milyen CPU-t?)

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2006. Sze. 26., K, 21:38:12 CEST

On Tue, 26 Sep 2006, Laszlo Nagy wrote:

> Ha a 80as evek ota nincs hasznalva, akkor mit keres ott? Kompatibilitasi
> okokbol maradt meg? :-)
>
> <off>
> Ismeritek a viccet, egy XT meg egy AT szamitogep van egymas mellett es
> beszelgetnek:
> - Te tudtad hogy mi kompatibilisek vagyunk?
> - ???????
> </off>
>
> A kerdes megmaradt. Ha fut 5 firefox, akkor a kodterulet 5szor van a
> memoriaban vagy csak 1szer? (Attol meg hogy nem shared object, a kernel
> esetleg felismerhetne hogy a kodot eleg egyszer betolteni.)

A kodterulet 1 szer van bent - sot a shared libraryk kodja is csak egyszer
van bent....Jo zsirosra hizott gtk, X11, c library eseten ez jelentos
takarekossag...

Udv:

Janos Mohacsi
Network Engineer, Research Associate, Head of Network Planning
NIIF/HUNGARNET, HUNGARY
Key 70EF9882: DEC2 C685 1ED4 C95A 145F  4300 6F64 7B00 70EF 9882