[BSD] Milyen CPU-t?

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2006. Sze. 26., K, 21:13:39 CEST

On Tue, 26 Sep 2006, Laszlo Nagy wrote:

> [...]
> (kozepkategorias) ASUS alaplap lesz, Intel Core 2 Duo es 4GB RAM. Holnap
> megyek erte. Majd megirom, hogy milyen lett.
>
> Ha mar itt tartunk, meg egy kerdes: szerintetek ha a firefox-nak meg a
> thunderbird-nek beallitom a "sticky bit"-et, akkor gyorsabban el fog
> indulni? Nem vagyok tisztaban azzal, hogy az ELF-eket hogy tolti be a
> FreeBSD. Ha tobb firefox fut, akkor a kodot csak egyszer tolti be? Nekem
> persze ez lenne a jo. Az lesz a jellemzo hogy ugyan azt a programot
> kulonbozo userek futtatnak. Szoval hogy mukodik ez? :-)

Latom te meg a 80-as evekben jarsz ;-) A sticky bit a vegrehajthato
allomanyokon utoljara Unix Version 7-en szamitott. Ahol virtualis memoria
kezeles van a UNIX-ban, ott a sticky bitnek semmi jelentosege.

Udv:

Janos Mohacsi
Network Engineer, Research Associate, Head of Network Planning
NIIF/HUNGARNET, HUNGARY
Key 70EF9882: DEC2 C685 1ED4 C95A 145F  4300 6F64 7B00 70EF 9882