[BSD] Milyen CPU-t?

Laszlo Nagy gandalf at designaproduct.biz
2006. Sze. 26., K, 21:01:47 CEST

> Bantott teged szegeny kerdezo, hogy asrock termeket ajanlasz neki?!

Most vettem egy ASRock-os gepet egy szerencsetlennek aki konyvelni fog
rajta. Masra nem valo. :-) A szerverben vegulis egy normalisabb
(kozepkategorias) ASUS alaplap lesz, Intel Core 2 Duo es 4GB RAM. Holnap
megyek erte. Majd megirom, hogy milyen lett.

Ha mar itt tartunk, meg egy kerdes: szerintetek ha a firefox-nak meg a
thunderbird-nek beallitom a "sticky bit"-et, akkor gyorsabban el fog
indulni? Nem vagyok tisztaban azzal, hogy az ELF-eket hogy tolti be a
FreeBSD. Ha tobb firefox fut, akkor a kodot csak egyszer tolti be? Nekem
persze ez lenne a jo. Az lesz a jellemzo hogy ugyan azt a programot
kulonbozo userek futtatnak. Szoval hogy mukodik ez? :-)

Koszi,

   Laci