[BSD] FreeBSD, Wine, StarCraft

Ádám Szilveszter dr. adam at nhh.hu
2005. Már. 7., H, 09:29:13 CET

Szia!

bsd-bounces at hu.freebsd.org wrote on 2005.03.06 09:54:11:

>   Újra elővettem a régi StarCraft lemezeket, s próbáltam feltelepíteni
> 5.3-as FreeBSD-re. Nos, fél sikerrel. Önmagában indítva a (viszonylag
új)
> wine-20050211 nem hozza létre megfelelően a FakeWindows könyvtárat... :/
>   A programok (gyakorlatilag bármilyen program) indítása után azt írja,
> hogy a startmenü nem érhető el... :(
>   Linux-os wine által létrehozott FakeWindows könyvtárral jól működik,
de
> meg kell faragni a config fájlt is. Nos, a java még ezután jön... :)

Mondjuk en mindig manualisan hoztam letre a fake win konyvtarat is meg a
config fajlt is a telepitett minta alapjan... es nem, tenyleg nem sok
program fut a wine alatt jol meg mindig, kiveve, ha egy full win installt
atmasolsz a fake win ala, es meg gyakran akkor sem, mert a telepito
progikkal kulonosen sok baja van.

<...>

>   Lehet ennek oka, hogy ezt írja futás közben:
> fixme:cdrom:CDROM_GetInterfaceInfo not implemented for BSD

>   Gondolom igen... de hogy lehetne kikerülni? :)

Pl ugy, hogy megirod a hianyzo kodot? :-) Nyilt forras rulez.