[BSD] FreeBSD, Wine, StarCraft

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2005. Már. 7., H, 09:40:58 CET

Halihó!

Ádám Szilveszter dr. ezt írta:
> Mondjuk en mindig manualisan hoztam letre a fake win konyvtarat is meg a
> config fajlt is a telepitett minta alapjan...

  Elvileg az első futás során létrehozza. Csak nem jól. :)

> es nem, tenyleg nem sok program fut a wine alatt jol meg mindig, kiveve,
> ha egy full win installt atmasolsz a fake win ala, es meg gyakran akkor
> sem, mert a telepito progikkal kulonosen sok baja van.

  Az az érdekes, hogy a telepítő (StarCraft) tökéletesen lefut,
feltelepedik, tudok frissíteni a netről, felmegy az Extension Pack is,
csak nem akar futni, mivel nem látja a CD-t a butus... pedig benne van,
csak gondolom olyan módon szeretné ellenőrizni, amit a FreeBSD-s Wine nem
támogat... :)
  Linyux alatt megy jól... csak... hát minden BSD-n van... és a Linyux nem
olvassa jól az UFS2-t. :)

> Pl ugy, hogy megirod a hianyzo kodot? :-) Nyilt forras rulez.

  He-he-he... jó vicc volt... :P
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/9400-341 -=- ICQ: 49179141