[BSD] FreeBSD, Wine, StarCraft

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2005. Már. 6., V, 09:54:11 CET

Halihó!

  Újra elővettem a régi StarCraft lemezeket, s próbáltam feltelepíteni
5.3-as FreeBSD-re. Nos, fél sikerrel. Önmagában indítva a (viszonylag új)
wine-20050211 nem hozza létre megfelelően a FakeWindows könyvtárat... :/
  A programok (gyakorlatilag bármilyen program) indítása után azt írja,
hogy a startmenü nem érhető el... :(
  Linux-os wine által létrehozott FakeWindows könyvtárral jól működik, de
meg kell faragni a config fájlt is. Nos, a java még ezután jön... :)
  Így már indul a telepítő, a StarCraft fel is települ, de indítás után nem
találja a CD-t, amely viszont kell neki... :/
  Lehet ennek oka, hogy ezt írja futás közben:
fixme:cdrom:CDROM_GetInterfaceInfo not implemented for BSD

  Gondolom igen... de hogy lehetne kikerülni? :)
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/9400-341 -=- ICQ: 49179141