[BSD] halozat - nagyon kezdo

Sobor Balazs bsobor at freemail.hu
2005. Jún. 15., Sze, 11:23:59 CEST

Hi!

Teljesen kezdo vagyok, ez eletem elso bsd-je.
A kovetkezo a helyzet:
Van egy ADSL kapcsolatom. Ezt egy Dlink router-rel (192.168.0.1) osztom
szet. Az egyik megy a freebsd-nek, ezt szeretném statikusan 192.168.0.5-re.
Gondolom, az installnal valamit elrontottam, a network resznel, mert nem
megy a net.
Olvasgattam manulat, meg listakat, meg minden; de sajnos nem talaltam teljes
erteku megoldast a problemara, ezert kernek segitseget.

Ameddig eljutottam:
rc.conf:
  ifconfig_rl0="inet 192.168.0.5 netmask 255.255.255.0"
  defaultrouter="192.168.0.1"

Igy most mar meg tudok pingelni egy masik gepet, az oks.
De, az internet nem megy :(

Mi lehet a problema, hogyan oldhato meg.
Ha lehet, akkor szajbaragosan, mert 1bites user vagyok.

Koszi, Balazs