[BSD] Miért nem akarok Windowsra áttérni?

Kúti Zsolt kuti at cetelem.hu
2005. Jún. 15., Sze, 13:40:59 CEST

On Wed, 15 Jun 2005 10:10:44 +0200 (CEST)
attila.rajmund.nohl at ericsson.com carved into electrons/véste
elektronokba:

> On Wed, 15 Jun 2005, [utf-8] Kúti Zsolt wrote:
> [...]
>
> Például a windowsos gépek winchesteréről készül minden éjszaka
> backup, a nem windowsosokról nem, mert a backup szoftver csak
> windowson működik. Például a windowsos gépeken futhat egy program,
> ami automatikusan telepíti a patch-eket, a megváltozott céges Word
> template-eket, jelez a hálózatmenedzselő programnak, hogy a gép
> megvan és működik, viszont ez a program nem áll rendelkezésre mondjuk
> FreeBSD-n.

Hál' istennek ez nem jó érv, mert nincs arch policy kliens gépeken és
én amúgy is én garantálni tudom, hogy az enyémen van (archivált
hálózati gépre nyomom át naponta, amit fontosnak tartok).
 :-)