[BSD] halozat - nagyon kezdo

Karolyi Reka mithos at asterix.hu
2005. Jún. 15., Sze, 11:29:39 CEST

Szia!

Nem lehet hogy nameservert nem allitottal be neki? (a Ping alatt ip-t
pingetsz, vagy megy a nevfelodlas is?)

(dns-s a /etc/resolv.confban tudsz neki beirni kb igy:

domain   valami.hu - ez a valami.hu lehet belso domain is, raadasul nem
is kotelezo megadni.
nameserver xx.yy.zz.dd
nameserver ff.dd.rr.tt

Udv.: