[BSD] Új kernel

Péchy pechy at ggg.hu
2005. Dec. 10., Szo, 14:44:03 CET

Attila Nagy wrote:

> Ez nem Linux. A 6-os kernel az 5-ös userlanddel elég szarul fog menni,
> ha egyáltalán.

Mi az a Linux? :)

> Azt hiszem minden BSD-s oldalon nagy, piros betûkkel ki kellene írni,
> mert sokan elrontják: kernel és userspace EGYÜTT frissítendõ.

háát.. ha valóban együtt kell, akkor jó volna az ilyen nooboknak mint én.
gondolom van olyan kernel fejlesztés mikor a rendszerkörnyezet nem változik

> Az elég nehéz összelõni témát nem értem. Ha jól csináltad, semmi nem fog
> változni, ugyanúgy mûködni fognak a 3rd party programjaid.

> Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu

Jah, lassan kezdek rájönni: kernel=supervisor;
userspace-land-world=rendszerprogramok-utilytik, ports/other=3rdp/felh.
programok
Remélem jól kezdem érteni :D

<Ezek után gondolom 4.6 userlanddel és már régóta gondolkozol rajta, hogy
<miért nem mûködik a top, a ps és a netstat, sok más egyébbel együtt. >;-)
<Attila Nagy
miért lenne 4.6?
eddig minden ment az elsõnek installált 5.2-vel (cca1.5-2év) ami kellett, most
pf-et próbálnék, ezért szeretnék frissíteni
( jól mûködõ rendszert csak hogy újabb legyen nem piszkálok)

<Nem mellesleg megfelelõ programoknál érdemes lehet a threading
<librarykkal játszani. A 6-os ebbõl a szempontból (is) jobb.

Emmegmi ? :D

Gazsi The N00b
--------- következ? rész ---------