[BSD] Új kernel

Attila Nagy bra at fsn.hu
2005. Dec. 10., Szo, 18:40:02 CET

Péchy wrote:
> Mi az a Linux? :)
Hát ha ezt sem tudod, először azzal próbálkozz. :)

> háát.. ha valóban együtt kell, akkor jó volna az ilyen nooboknak mint én.
> gondolom van olyan kernel fejlesztés mikor a rendszerkörnyezet nem változik
Van. Általában az adott verzión belül, de ez sem garantált.
Hozzá kell szokni, hogy a kettő együtt megy.

> Jah, lassan kezdek rájönni: kernel=supervisor;
> userspace-land-world=rendszerprogramok-utilytik, ports/other=3rdp/felh.
> programok
> Remélem jól kezdem érteni :D
Viszonylag jónak tűnik.

> /<Nem mellesleg megfelelõ programoknál érdemes lehet a threading/
> /<librarykkal játszani. A 6-os ebbõl a szempontból (is) jobb./
> Emmegmi ? :D
http://kerneltrap.org/node/624
Ezt olvasd el. Ha túl sok benne az ismeretlen, akkor wikipedia és google. :)

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)                 phone: +3630 306 6758