[BSD] Unicode es LC_COLLATE

Bence DEMETER bob at ngo.hu
2005. Aug. 26., P, 22:03:26 CEST

Az adatbazis kodlapja is unicode.

Veletlenul neked nem linuxon mukodik ami mukodik? Mert ahogy
bongeszgetem a kulhoni levlistakat is e temaban, az jon le hogy a
FreeBSD-nek nincs teljeskoru tamogatasa a multibyte karakterek
sorbarendezesere, pl. a pgsql-nel egy patchot ajanlgat egy fejleszto ami
ezt helyettesiti. Szoval a problema OS-specifikusnak tunik.

Ezt az \encoding latin2-t honnan szedted? Mert unicode terminalrol nezve
eppen hogy azzal verem szet a szoveget :)

Udv:

bob