[BSD] Unicode es LC_COLLATE

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2005. Aug. 26., P, 22:15:36 CEST

Halihó!

Bence DEMETER ezt írta:
> Az adatbazis kodlapja is unicode.

  Hmm...

> Veletlenul neked nem linuxon mukodik ami mukodik?

  Ekkorát nem tudok tévedni... nem lehet Linux... ez egy 5.4-es FreeBSD. :)

> Mert ahogy bongeszgetem a kulhoni levlistakat is e temaban, az jon le
> hogy a FreeBSD-nek nincs teljeskoru tamogatasa a multibyte karakterek
> sorbarendezesere, pl. a pgsql-nel egy patchot ajanlgat egy fejleszto ami
> ezt helyettesiti. Szoval a problema OS-specifikusnak tunik.

  Hát... ezzel fordult (8.0-s PostgreSQL):
WITH_NLS=true
WITHOUT_PAM=true
WITHOUT_MIT_KRB5=true
WITHOUT_HEIMDAL_KRB5=true
WITHOUT_OPTIMIZED_CFLAGS=true
WITHOUT_LIBC_R=true
WITHOUT_THREADSAFE=true
WITHOUT_TESTS=true
WITHOUT_DEBUG=true
WITH_ICU=true
WITH_HIER=true
WITHOUT_INTDATE=true

> Ezt az \encoding latin2-t honnan szedted? Mert unicode terminalrol nezve
> eppen hogy azzal verem szet a szoveget :)

  De FreeBSD-n nincs Unicode terminál. Ezért kell nekem ilyet kiadnom... :)
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- FreeBSD 5.4 -=- http://bsd.lap.hu