[BSD] Failover cluster dinamikus adatokkal dolgozo webserverhez

Feczak Szabolcs feczo at siodigit.hu
2005. Ápr. 25., H, 17:03:53 CEST

On h, 2005-04-25 at 16:28 +0200, Attila Nagy wrote:
> Nem tudom Feczónak pontosan mi kell
elsősorban failover, a terheléselosztás első körben egyáltaláb nem
szempont

> - gyanítom, hogy ez a "saját farkába harapó kígyó mysql replikáció"
> azért működhet nálad jól, mert egyszerre csak az egyiket írod a CARP
> miatt. De ha mindkettőn sok változtatás lenne, mondjuk olyan dolgokkal,
> amelyek egyediek (auto increment, primary key, stb.), szépen kiesnének a
> szinkronból.
mondjuk nekem sem kell egyszerre a kettőt írni, amíg nincs
terheléselosztás ez akár még jó is lehet, bár postgres kellene

> - a CARP önmagában nem fogja figyelni az alkalmazás állapotát, ezt neked
> valahogy kívülről meg kellene oldanod, ami nem biztos, hogy megoldható,
> vagy triviális.
no ez az, ami viszont kellene és nagy kérdőjel

> Az a baj ezekkel, hogy játékra jók, de komoly helyen úgysem úszod meg
> SAN, CFS és Oracle nélkül :)

> Bár ettől Feczónak még jó lehet...
hát úgy fest, hogy nem igazán, viszont érdekelne hogy mik a top megoldások,
valaki emlegette a CrossBeam-et (C30, X40), ha jól látom ez egy switch
szerű jószág akkor ez megoldja az átállást, de ettől még a szinkron
kérdését még nem pipálhatom ki, vagy hogy is van ez ?