[BSD] Failover cluster dinamikus adatokkal dolgozo webserverhez

Marton Fabo morton at eik.bme.hu
2005. Ápr. 25., H, 18:03:32 CEST

Attila Nagy wrote:
> - ez így csak failover, nincs terhelésmegosztás. CARP-pal ezt nem is
> igen tudod megcsinálni, hacsak nem két IP-vel (és a DNS round robinra
> bízod a megosztást)

Bocs, ha meggondolatlansagot irok. Felmerult itt problema a CARP-pal es
a DNS-sel is, a terhelesmegosztas szempontjabol.

Nem eletkepes megoldas valamilyen csomagszuro round-robin port forwardja
erre a celra? Azt nem zavarja a browser rozzant DNS kezelese; es talan
meg az alkalmazasok figyelesere is meg lehet valahogy tanitani.

mortee

--
The two basic principles of Windows system administration:
     * For minor problems, reboot