[BSD] Tavoli upgrade 4.7 -> 4.8

Kovacs Sandor shan at vipmail.hu
2004. Okt. 29., P, 16:03:33 CEST

Marton Kenyeres wrote:
 > NE!!!
 >
 > Ez a leiras pontatlan, es szinte biztosan nem fog mukodni, foleg ilyen
 > regi kernellel. A tartalomjegyzekben ugyan ott van, hogy kernel
 > forditas, de a reszletes leirasban csak az alaprendszer forditasa
 > (buildworld) van, a kernel forditasa (buildkernel) nincs!

Teny, hogy nagyon regi a leiras, de hat ugy megorult neki :) Viccet
felreteve, valoban a legjobb ilyenkor a handbookot elovenni, mert
konkretan elmagyarazza, hogy ezt pedig azert kell igy, mert...
Lepesrol lepesre leirast jobbat nem talaltam, de igazad van, atfutottam
es valoban nem lesz jo... A cikk hozzaszolasaiban is kilometeres
javitasok vannak. Szoval elvonulok egy sarokba es hamut szorok a fejemre :)

> Es tenyleg :) A single user modot a make installworld-hoz javasoljak.

Ereztem, hogy valami nem stimmel :) Koszi a kiigazitast!

Shan