[BSD] Tavoli upgrade 4.7 -> 4.8

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2004. Okt. 29., P, 12:40:36 CEST

> A tanacsok nagy reszevel egyetertek, de ezt az egyet nem ertem:
> mivel lenne kevesbe problemas az inetd es telnetd upgrade-reboot
> utani visszajelentkezes szempontbol, mint az ugyancsak az
> alaprendszer reszet kepezo es azzal frissulo sshd? Volt valami
> konkret tapasztalatod ez iranyban?
igen, volt.
igaz ugyan, hogy nem a 4.7->4.x iranyaban, hanem a 4.10->5.2 vagy
miafene valtasnal az sshd nem indult el.
Az az erdekes, hogy ezt csak egyszer tette meg, de csinalt ilyet.
A miertre nem jottem ra eddig.
Mondjuk nalam ez az eset nem volt olyan nagy problema, mert
kocsival kivitettem magam a helyszinre, es beallitottam a dolgokat,
de mint itt lathattuk, sokkal nagyobb tavolsagrol van szo, mint nehany
kilometer.

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966