[BSD] Tavoli upgrade 4.7 -> 4.8

Nagy László Zsolt nagylzs at freemail.hu
2004. Okt. 29., P, 17:17:50 CEST

>NE!!!
>
>Ez a leiras pontatlan, es szinte biztosan nem fog mukodni, foleg ilyen
>regi kernellel. A tartalomjegyzekben ugyan ott van, hogy kernel
>forditas, de a reszletes leirasban csak az alaprendszer forditasa
>(buildworld) van, a kernel forditasa (buildkernel) nincs!
>
>A helyes metodust lasd:
>
>http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/cvsup.html
>
>http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/makeworld.html

Hmmm, a kernel forditasban nem vagyok jaratlan. Csinaltam is sajat
kernelt netgraph tamogatassal, megnovelt shared memoryval stb.
Szoval a kernel forditassal azt hiszem tisztaban vagyok.

>Egyebkent meg szerintem ne 4.8-ra, hanem rogton 4.10-re frissitsel. Hogy
>4.10-RELEASE vagy -STABLE, az mar egyeni izles kerdese, de ha ennyire
>jaratlan vagy a rendszer frissitesben, akkor a -RELEASE-t tanacsolnam.
>Ehhez a supfile-ba tag-nek RELENG_4_10 -et kell irni.

Sajnos nekem pont 4.8 kell. Adtak egy lib-et php-hez forraskod nelkul.
Ezt kell hasznalnom, de csak 4.8-hoz van. :-(

>az uj kernellel. En azert drukkolok :)

Köszi. :-)

--------- következő rész ---------