[BSD] load balancing

Péchy pechy at ggg.hu
2004. Okt. 14., Cs, 23:43:21 CEST

Hajdú Zoltán wrote:

> On 2004. 10. 14., Péchy has wisely spoken:

> Ezzel kapcsolatban engedjetek megy egy utolsó megjegyzést. Éppen a
> vonatkozó ügyben elvi éllel mondta ki a bíróság, hogy a tudatos
> fogyasztótól elvárható, hogy a termék megvásárlásakor vagy
> szolgáltatás igénybevételekor ne hagyatkozzék kizárólag a reklám által
> közvetített információra, hanem járjon utána a termék/szolgáltatás
> valós jellemzõinek - utalva ezzel arra a tényre, hogy a társadalom a
> történelem kezdete óta elnézõen viselkedik a termékét kínáló kereskedõ
> túlzó nyilatkozataival szemben. Ez magyarra lefordítva azt jelenti,
> [...]

Bahh, ezt nem tudom honnan szedted.
Sõt, a jog szerint az ajánlattétel kötelez ( mindegy, hpgy levélben, újságban,
reklámban tetted ).
Ha elcseszted az ajánlatot, a te bajod ( egyetlen szokásos kifogás: elfogyott
)
Vettem már IBM keyboardot 200Ft./db, mert az akciós ajánlatot elcseszték (2000
Ft.)
Szóval nézz utána ennek a "vonatkozó ügy"-nek, valami tévedés lehet. :)

Py