[BSD] load balancing

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2004. Okt. 14., Cs, 15:22:12 CEST

On 2004. 10. 14., Péchy has wisely spoken:

> Hihetetlen, úgy tûnik az inkorrektség vált etalonná ?
> Lehet hogy széllel szemben p..lok, de én NEM tudom megérteni.

Ezzel kapcsolatban engedjetek megy egy utolsó megjegyzést. Éppen a
vonatkozó ügyben elvi éllel mondta ki a bíróság, hogy a tudatos
fogyasztótól elvárható, hogy a termék megvásárlásakor vagy
szolgáltatás igénybevételekor ne hagyatkozzék kizárólag a reklám által
közvetített információra, hanem járjon utána a termék/szolgáltatás
valós jellemzõinek - utalva ezzel arra a tényre, hogy a társadalom a
történelem kezdete óta elnézõen viselkedik a termékét kínáló kereskedõ
túlzó nyilatkozataival szemben. Ez magyarra lefordítva azt jelenti,
hogy aki bekajálja a reklámot, az magárra vessen. Ez nem az
inkorrektség etalonná válása és nem is a világ vége. Még egyszer
megemlíteném, hogy ha édesanyám azt hiszi a korlátlan netre, hogy az
végtelen, akkor naiv, ha bárki közzülünk, akkor ott más okok is vannak
a háttérben.

Üdv:

Hajdú Zoltán

*** This message has been scanned by MCAFEE eAppliance.