[BSD] load balancing

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Okt. 14., Cs, 11:46:58 CEST

Fazekas Mihály wrote:

> Azért, ha belegondolsz a bíróságokon meg egy csomó per, amiben
> gykorlatilag pont a per tárgyát képező szerződés mindenféle nyelvtani
> boncolgatása zajlik. Ott mindent szabad, ott minden tökéletes (mindez
> megengedett), de itt (máshol) már nem?

<...>

De megengedett, de itt pont arrol van szo, hogy egyesek szerint a
"korlatlan" kifejezes ertelmezesenel makacsul ragaszkodni kell a betu
szerinti ertelemhez. Erdekes ez a feloldalassag: mikor nekem kedvezo,
akkor igenis rugalmasnak kell lenni, de amikor az az erdekem, akkor
szigoruan betu szerint megyunk! Ilyen nincs. Vagy az egyik, vagy a
masik. A jogban pont az a szep, hogy nem fontos, hogy nekem mi lenne a
jo. Azt politikanak hivjak, amikor az a lenyeg, hogy en mit akarok.

> Azt meg végképp ne mondja senki, hogy egy adott hálózati eszközön (ha
> nincs benne mozgó alkatrész, akkor) nem tök mind1, hogy 1G vagy 20G
> adat megy keresztül! (igaz, hogy ezt az érvet még csak nagyon ritkán
> hallottam, de előbb-utóbb ez is terítékre fog kerülni)

Es ez milyen szempontbol erdekes? Senki se hivatkozott kopasra... azt
meg te se gondolod komolyan, hogy a szolgaltatonak semmi koltsege nincs
a te internetezesed miatt....

> Az egész arról szól, hogy előbb-utóbb valamilyen módon még több pénzt
> szedjenek ki a felhasználókból.

Aki viszont mindent ingyen szeretne, vagy ha nem megy hat 99%
kedvezmennyel. Udvozoljuk a bazarban, szahib. Csak akkor ne vard, hogy a
jog megvedjen, az nyers erdekharc.