[BSD] load balancing

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Okt. 8., P, 12:10:46 CEST

Adam Szilveszter wrote:
> mondani. A lenyeg az volt a mondanivalomban, hogy egy uzleti DSL es egy
> berelt vonal ara kozotti kulonbseg akkora, hogy egyszeruen nem lehet
> figyelmen kivul hagyni...
Ez azt hiszem azért nagyjából tükrözi a célterületet és a technológiát.

> - Egy kezben a voice es a DSL vonal, rajta keresztul ered el az ISP-t
> (egyebkent erdekelne, hogy miert csak erre hasznaljak. Elvileg semmi
> akadalya nem lenne, hogy pl a ceget erd el vele dedkaltan) Ilyenkor
Nyilván vannak a szolgáltatóknak erre számításai és valószínűleg még nem
látják a megfelelő mennyiségű felvevőpiacot. Nem tudom.

> - Kulon dedikalt DSL vonal voice nelkul. Ekkor a szolgaltato pl extra
> kiepit neked egy vonalat amin csak adatatvitel megy, es a voice
> szolgaltatonak semmi koze nem lesz hozza. => konkurrens utolso merfold.
Hát a Matáv elég erősen köti az ebet a karóhoz (nem tudom a többi
szolgáltatónál hogy van ez). Mintha menne is most egy per ezzel
kapcsolatban, de erről te biztos többet tudsz.

Én egyébként azt nem értem (illetve sejtem, de ugye inkább a technikai
oldaláról közelítem meg a kérdést), hogy miért nem fordítják meg és
ahelyett, hogy voice és DSL lenne, csak DSL lenne és minden azon menne.

Az tisztán látszik, hogy az embereknek egyre kevesebb szükségük van a
vezetékes vonalra, legalábbis a jelenlegi konstrukcióban, így azt
fejleszteni úgy gondolom felesleges, inkább egy olyan infrastruktúrát
kellene kiépíteni, amely nem a voice-data, hanem data-voice oldalról
közelíti a problémát.

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536