[BSD] Handbook - kézikönyv

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Júl. 7., Sze, 14:42:48 CEST

Papp Horváth Nándor wrote:

> SGML-t használnak, DocBook DTD-vel. Bővebben:
> http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/fdp-primer/index.html
>
> Ha jól tudom, a doc at freebsd.org címre kellene jelezni, hogy elkezdtük a
> kézikönyv lefordítását. Én szívesen részt vennék benne. Egy-két fejezet
> fordítását vállalnám, illetve szerkesztést/nyelvi lektorálást (de nagyképűen
> hangzik :-) ). Szakmai lektorálást nem... de nyilván lesz arra is
> jelentkező.

Ez nagyon orvendetes lenne. Mondjuk onmagunk egetesenek elkerulesere
celszeru, ha a doc at freebsd.org-ra csak akkor jelentkezzunk mar be, ha
mar fel is tudunk mutatni valamit, mert az elmult par evben mar volt
nehany ilyen bejelentes es rendszerint nem lattuk az illetoket tobbszor.
Ez rendszerint akkor tortent, amikor rajottek, hogy a Handbook kulonosen
  jo nagy es ugyanakkor elegge surun valtozik, a forditok nem
jelentektelen reszenek pedig nem volt sem allando online hozzaferese,
sem elegendo ideje a valtozasok kovetesere, ezert a leforditott munka
gyorsan elavult. Ehhez jott, hogy a legtobben sajnos nem vettek a
faradsagot, hogy SGML-ben dolgozzanak, ezzel nehezitve masok munkajat.

Remelem, hogy ez most maskepp lesz. :-)