[BSD] Handbook - kézikönyv

Papp Horváth Nándor nandi at externet.hu
2004. Júl. 7., Sze, 13:41:41 CEST

On Wed, Jul 07, 2004 at 01:29:23PM +0200, Auth Gábor wrote:
>   Előttem a nyár, és a lehetőségek... arra gondoltam, hogy lenne időm a
>   Handbook-ot lefordítgatni magyarra... kerestem ezzel kapcsolatban, de
>   kb.  4-5 éves leveleket láttam csak, ahol erről szó van...  Arra
>   gondoltam, hogy valahol a lényegi részeknél elkezdem, és majd
>   folyamatosan lektoráljátok... :) A másik kérdésem, hogy van-e valami
>   nyers változata ennek a html szövegnek (tex, latex, stb), vagy enne
>   érdemes nekiesni? Vélemény? Ötlet?

SGML-t használnak, DocBook DTD-vel. Bővebben:
http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/fdp-primer/index.html

Ha jól tudom, a doc at freebsd.org címre kellene jelezni, hogy elkezdtük a
kézikönyv lefordítását. Én szívesen részt vennék benne. Egy-két fejezet
fordítását vállalnám, illetve szerkesztést/nyelvi lektorálást (de nagyképűen
hangzik :-) ). Szakmai lektorálást nem... de nyilván lesz arra is
jelentkező.