[BSD] Handbook - kézikönyv

Papp Horváth Nándor nandi at externet.hu
2004. Júl. 7., Sze, 15:03:39 CEST

On Wed, Jul 07, 2004 at 02:42:48PM +0200, Adam Szilveszter wrote:
> Ez nagyon orvendetes lenne. Mondjuk onmagunk egetesenek elkerulesere
> celszeru, ha a doc at freebsd.org-ra csak akkor jelentkezzunk mar be, ha mar
> fel is tudunk mutatni valamit, mert az elmult par evben mar volt nehany
> ilyen bejelentes es rendszerint nem lattuk az illetoket tobbszor.  Ez
> rendszerint akkor tortent, amikor rajottek, hogy a Handbook kulonosen jo
> nagy es ugyanakkor elegge surun valtozik

Igen, nem hátrány ha a reménybeli fordítók először is elolvassák a
Handbookot :-)

> a forditok nem jelentektelen reszenek pedig nem volt sem allando online
> hozzaferese, sem elegendo ideje a valtozasok kovetesere, ezert a
> leforditott munka gyorsan elavult. Ehhez jott, hogy a legtobben sajnos nem
> vettek a faradsagot, hogy SGML-ben dolgozzanak, ezzel nehezitve masok
> munkajat.

Ha a fordítás jó, szerintem nem okozhat nagy gondot ez sem. Lényegesen
nagyobb probléma az, ha a fordítók nem tudnak eléggé magyarul :-(

> Remelem, hogy ez most maskepp lesz. :-)

Nyilván :-) Ha lesz elég ember és kellően kis részekre osztjuk fel a
fordítanivalót, akkor talán nagyobb a siker esélye.