[BSD] Melyik bsd-t

Tóth Lilla tothlilla at freemail.hu
2004. Aug. 9., H, 15:49:36 CEST

Adam Szilveszter <adam at nhh.hu> írta:

> Eloszor ideznek az archivumbol egy levelet (marcsak azert
is, mert
> imadom magamat idezni)
> http://www.hu.freebsd.org/hu/arch/2001/May/2056.html

Elolvastam, megkönnyeztem :-)

> aztan pedig azt tennem hozza, hogy a tobb processzoros
tamogatas
> amennyire tudom a legjobb jelenleg a FreeBSD/i386
eseteben, mig

Most, hogy még nem tudok semmit, nagyon úgy néz ki hogy
freebsd 4.10 lesz az első jelölt. Megnéztem a dragonfly-t is
(csak a honlapot), arra azért még nem merném alapozni az
állásomat :-)

> Egyebkent pedig, szerintem ha valaki a BSD-vel szeretne
ismerkedni,
> akkor ennel nem is lehetne jobb helyen. A lista nem arrol
hires, hogy
> allandoan menne a flame, ellenben igyekszunk valaszolni a

Értékeltem is, köszönöm.

Lilla