[BSD] Melyik bsd-t

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Aug. 9., H, 15:17:48 CEST

Szia Lilla!

Eloszor ideznek az archivumbol egy levelet (marcsak azert is, mert
imadom magamat idezni)

http://www.hu.freebsd.org/hu/arch/2001/May/2056.html

aztan pedig azt tennem hozza, hogy a tobb processzoros tamogatas
amennyire tudom a legjobb jelenleg a FreeBSD/i386 eseteben, mig OpenBSD
eseteben meg nincs kesz kiadasban benne (de a kovetkezobe mar bele
akarjak tenni)

Erdemes a kerdeses eszkozokon egy-egy boot floppy szettel egy inditasi
kiserletet tenni, mert konnyen lehet, hogy ugyanaz a hardver egy masik
BSD verzioval jol vagy jobban mukodik, es ez soat jelent.

Egyebkent pedig, szerintem ha valaki a BSD-vel szeretne ismerkedni,
akkor ennel nem is lehetne jobb helyen. A lista nem arrol hires, hogy
allandoan menne a flame, ellenben igyekszunk valaszolni a kerdesekre.

Ha esetleg hetvegen betervezted a Hacktivity nevu csodarendezveny
latogatasat (www.hacktivity.hu) akkor ott is megtalalsz majd minket
mindket napon.

Sok sikert a BSD vilagaban!