[BSD] Melyik bsd-t

Marton Kenyeres mkenyeres at konvergencia.hu
2004. Aug. 9., H, 16:04:09 CEST

On Monday 09 August 2004 15:49, Tóth Lilla wrote:

> is, mert

> Elolvastam, megkönnyeztem :-)

> tamogatas

> eseteben, mig
>
> Most, hogy még nem tudok semmit, nagyon úgy néz ki hogy
> freebsd 4.10 lesz az első jelölt. Megnéztem a dragonfly-t is
> (csak a honlapot), arra azért még nem merném alapozni az
> állásomat :-)

Sok (2+) procis gepre inkabb 5.2.1-et vagy -CURRENT -et ajanlanek, a 4-es
sorozatban ugyan van SMP tamogatas, de nagyon nem hatekony. Az egesz 5-os ag
arrol szol, hogy ezen javitsanak. Hasonloan a Dragonfly is ezt a celt tuzte
ki maga ele, csak ok mas technikai megoldasokat hasznalnak. Azt nem tudom,
hogy ok hogy allanak.

> ismerkedni,

> hires, hogy

> Értékeltem is, köszönöm.