[BSD] Kezdo kerdesek...

Jacint JUHASZ yyaazz at bsd.hu
2003. Nov. 24., H, 08:53:57 CET

XaNa X wrote:

> Nezegettem az openbsd oldalait.Le is akartam tolteni a friss 3.4-et de nem
> ertem a lenyeget.
> Csak par megas kis file-okat talaltam.A CD.iso pedig 2,9M??Ez csak ekkora
> lenne?

letoltheto openbsd hivatalos cdimage nincsen. vagy csinalsz magadnak
installcedet (nem nehez) vagy megrendeled a cdset-et. elmesz ide:
ftp://ftp.fsn.hu/pub/OpenBSD/3.4/i386/ letoltod a .tgz-ket, meg a
cd34.iso-t es csinalsz belole bootolhato cd-t, errol mar tudsz
installalni. freebsd-bol es netbsd-bol termeszetesen talalsz installcede
imageket.

--
yyaazz
                   [PARENTAL ADVISORY explicit content]