[BSD] Kezdo kerdesek...

XaNa X xanax at slingshot.co.nz
2003. Nov. 24., H, 04:02:18 CET

Sziasztok!

Meg csak kacsintgatok a BSD fele...
Jelenleg foleg debian linuxot nyuzok.Nem mondom ,hogy a mult heti esemenyek
miatt valtanek ,
mar regota foglalkozatott a BSD.Valahol mindig kerestem a legjobb fele
vezeto utat.A linux disztribek
kozotti kulonbseget nem volt nehez kitalalni de BSD-vel nem boldogulok.
Lehet boldogulni debian linuxos berogzodessel? :)
Mi a lenyegi kulonbseg a BSD valtozatok kozott?
(NETBSD,FREEBSD,OPENBSD,DRAGONFLYBSD...)
Tudom a linux is olyan, minden disztribet lehet mindenre hasznalani,de
biztos itt is van"valami" oka
annak,hogy ennyi agon indult a fejlesztes.Mi milyen teruletre
ajanlot,specializalodott???
Melyik "jobb" kezdoknek...?
Van-e esetleg valamelyik disztribnek olyan oriasi szolgaltatasa ami miatt
erdemes valasztani...(pl.debian-apt-get)?
Nezegettem az openbsd oldalait.Le is akartam tolteni a friss 3.4-et de nem
ertem a lenyeget.
Csak par megas kis file-okat talaltam.A CD.iso pedig 2,9M??Ez csak ekkora
lenne?
Bocs ha kicsit hulyenek tunnek,annak ellenere,hogy 2 eve debian fanatik
vagyok,semmit nem tudok a BSD-rol.:)

Remelem valaki megszan par infoval...:)

Udv

Ivan