[BSD] Re: Ikonok

Attila Bardi battila at bmk.hu
2003. Nov. 23., V, 12:40:17 CET

Ez is egy "flamwar" tema szerintem.

En hasznaltam: fvwm-t, icewm-t, olvwm-t, sawfish, ... Most fluxbox van.
Hasznaltam a stabil verziot a 0.1.14 korulit, teljesen jol mukodott, meg
hasznalom most a cvs-bol forditottat. Az is jol, stabilan megy.

Ikonok? Nem tudom mirol beszeltek, de biztos.
En a menut hasznalom nincs problema vele.

Csicsa? Eterm + hatter. Ja meg hasznalom a wm-bol a dockup-okat.

Mindenki azt hasznal amit akar. A masikat meg nem illik kopkodni;)
Irj jobbat:)

On Sun, 23 Nov 2003, Barankay wrote:

> Hát nekem is a WM tetszik jobban.
> Dezső

--[battila]--[Trespassers will be shot. Survivors will be SHOT AGAIN!]--
 Attila Bardi                       | Email: battila at bmk.hu