particiok (Re: [BSD] Pen Drive kerdes)

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2003. Aug. 8., P, 12:05:40 CEST

On 2003. 08. 07., Adam Szilveszter has wisely spoken:

> Igy van. A FreeBSD eseteben ezert voltak nagyon eles vitak akkor, amikor
> a DD mod tovabbi sorsa kerult szoba. Az ervek kozott volt azonban, hogy
> (ha jol emlekszem, ez nem ma volt mar) az IA-64 specko megkoveteli az
> MBR particiok letet legalabbis a boot disken, mert ott maga is egy ilyet
> hasznal boot cuccok pakolasara (ami tkp egy FAT particio lenne) De hogy
> ez meg most is igy van-e azt persze nem tudom... A masik ok egyebkent a
> phk fele Geom disk absztrakcios reteg megjelenese volt FreeBSD-n.

Szerettem a DD módot, úgy teljes volt egy BSD install, nem holmi félig
w2k félig BSD és hasonló trükkök. Nem ismerem az IA64 szabványt, de
nem vet túl jó fényt a projektre, ha egy wintel féle hülyeség miatt
hagynak hátra jól működő dolgokat...

Üdv:

Hajdú Zoltán