[FreeBSD] sendmail config

SITKEI Attila teflon at interware.hu
2002. Már. 20., Sze, 12:08:22 CET

uhum. atmesz egy masik helyre, ho`tmas mta stb. _ezert_ jobb, ha van egy
tool, mely ,,leszed'' leveleket. amugysem kell, h az mta ilyen
transportalasokkal foglalkozzon. IMNSHO

> Most neztem, az is kezeli az ETRN-t. Tiszta jo.
>
> Bar, megoldhato azzal is, a magam reszerol biztos
> nem hasznalnam. Ha egyszer kihagyhato, minek hasznaljam?
>
> Egyel keveseb lyuk a rendszeren. ;-))

nem ertem, mitol lenne ez lyuk. rfc szerint teszi a dolgat.

> (Elvegre ott van rajta a mail szerver, aztan csak
> azt kell belekiabalni a 25-os portba, hogy
> "ETRN albertfalva.sulinet.hu", kapcsolat bontodik, majd
> elkezdi tolni a sendmailnek a leveleket. A fetchmail
> meg ra sem tud hallgatni, mert foglalt a 25-os port.

_ha_ tamogatja

> Raadasul valszeg ott figyel rajta egy setuid bit...)

(teflon:db)$ ls -l `which fetchmail`
-rwxr-xr-x    1 root     root	150524 Aug  6  2001 /usr/bin/fetchmail
(teflon:db)$

ez linuxon van mondjuk

--
tfe&