[FreeBSD] sendmail config

Szabados Jozsef Szabados.Jozsef at snt.hu
2002. Már. 19., K, 18:00:39 CET

On Tue, Mar 19, 2002 at 11:11:19AM +0100, SITKEI Attila wrote:

> jo napot,

> ez inkabb akkor fetchmail, erre valo

Szia

Most neztem, az is kezeli az ETRN-t. Tiszta jo.

Bar, megoldhato azzal is, a magam reszerol biztos
nem hasznalnam. Ha egyszer kihagyhato, minek hasznaljam?

Egyel keveseb lyuk a rendszeren. ;-))

(Elvegre ott van rajta a mail szerver, aztan csak
azt kell belekiabalni a 25-os portba, hogy
"ETRN albertfalva.sulinet.hu", kapcsolat bontodik, majd
elkezdi tolni a sendmailnek a leveleket. A fetchmail
meg ra sem tud hallgatni, mert foglalt a 25-os port.
Raadasul valszeg ott figyel rajta egy setuid bit...)

Persze, bocs ha tevednek ;-))

udv,
Szabados Jozsef
ui.: bocs, ha rosszul irtam volna a domaint.